Hakutreeni vasemman haaran rinnepaikassa.

Meillä tämän kerran aihe oli ihan puhtaasti motivaation ja mielentilan parantaminen. Eli tehtiin kaikki 5 pistoa suorapalkoilla ja ääniavuilla, joskin ääninä käytettiin taputteluja ja rytisemisiä, ei huutoja.

Aloitus siten että Camo näki kun Ellu lähti menemään piilolle oikealle, ja sitten otettiinkin vasemmalta ääniapu ja pistin Camon sinne. Kun Camo oli tämän löytänyt ja palaamassa keskilinjalle lähetin sen yliheittona oikealle ilman erillistä apua eli muistikuvalla.

Koko treeni menikin tällä tavalla, jouduin 2 kertaa ottamaan Camon lähetykseen kun se tuli huonoa linjaa edelliseltä, mutta sitten nuo yliheitot onnistui ihan täydellisesti. Vauhti säilyi hyvin ja vaikka etsimäänkin joutui, motivaatio ei hiipunut. Vikalle pistolle jouduttiin kuitenkin ottamaan uusi lähetys kun maalimies olikin niin syvällä ettei Camo ekalla kerralla löytänyt vaikka etsi tosi aktiivisesti. Sitäkin riemukkaampi oli löytö sitten!