Hallilla.

Sisäetsintä, keittiössä. Kätkö oli vähän korkeammalla tuolin selkämyksessä ja Camon oli aika vaikea tarkentaa sitä. Tuolille etujaloilla nouseminen oli myös vaikeaa kun ne tassut luisti... täytyy sitä keskivartalojumppaa sille kyllä tehdä!

Laatikot, yläkerrassa. Jo tuolla alhaalla pouhuttiin sitä että Camo etsii tietyn etäisyyden päässä minusta ja nyt kun jäin tarkoituksella kauemmas, se ei meinannut millään edetä oikealle laatikolle. Siellä sit kuitenkin nätti ilmaisu. Täytyy kiinnittää huomiota omaan ohjaamiseen paljonpaljon enemmän!

Toinen sisäetsintä, tämä oli Camolle vaikea. Se kyllä nuuski oikeaakin kohtaa mutta ei saanut tarkennettua, ja lannistui sitten. Kävin kaksi kertaa oven ulkopuolella ja Elli sitten vähän orientoi alkuun uudestaan, mutta vasta toisella kerralla kun tehtiin orientaatio vain pienelle alalle, Camo ilmaisi oikein. Huhhuh.

Lopuksi tehtiin vielä nakkisade, koska jotenkin tätä hommaa pitäisi nyt saada Camolle inspiroivammaksi. Eli iso purkki jossa haju, kun Camo löysi sen menin "satamaan herkkuja" sinne purkkiin. Tätä voisi nyt tehdä tovin, kuitenkin niin että odotetaan myös ilmaisu. Ainakin näytti siltä että Camosta oli kivaa!