Ajattelin pikaista täsmätreeniä niihin seuruun aloituksiin ja eteenistumiskyltteihin. Voisi sanoa että joka toinen onnistui, sitten seuraavan camo tuli taas eteen ihan vinoon. Enkä keksinyt mitään syytä miksi se teki niin? Muutenkin se oli vähän muissa maailmoissa, nimittäin sivulletuloissa se saattoi jäädä mun taakse poikittain tai hyvin selvistä avoista huolimatta kääntyä väärää kautta sivulle. Ne muutaman askeleen seuruutkin oli lähinnä lähelläkävelyjä.
No kun ei onnistu, en halunnut jäädä jauhamaan. otin kuitenkin lopuksi kahdella tasapainotyynyllä vähän touhuilua tarjoamisen ja naksuttelun kautta. Peppu toisella tyynyllä ja etujalat toisella oli tavoitteena, olihan se vähän hassua :D
Kommentit