Vesisateessa jee... vasemman haaran mäkipaikka.

Camolle 4 mm (kaksi siirtyvää) joista kahdelle ekalle ilmaisut ja kaksi vikaa suorilla palkoilla. 

Molemmilla ekoilla se kävi maalimiehen luona mutta ei ottanut rullaa. Lähetin uudestaan jolloin se sitten otti ne. Ekalta se toi hienosti suoraan minulle, tokalla paluu omia jälkiään. Molemmat rullat se toi niin pitkälle että sanoin palkkavihjeen ja siinä myös vähän leikitin. Ekalle näytölle se lähti hyvin, tokalle nihkeästi ja kiertäen. 

Kahdelle viimeiselle, tai etenkin viimeiselle, se lähti taas todella nihkeästi.Sitten taas kun se lähti, se kyllä etsi ja löysikin. Mutta alkaa olla jo ideat vähissä tämän asian kanssa. Homman pitäisi olla kivaa, mutta onko se sitä?