Viikkotreeneissä vetäjänä vaihteeksi kaisa, ja mulla koirana vaihteeksi Lyyti. Jo ennen treeniä kävin ottamassa sen kanssa pujottelua ja hyvinhän se sitten pujotteli kun yhteinen sävel löytyi. Huomasin että sitä ei saa yhtään vedättää, (se tosin pujottelee nopeasti ilman vedätystäkin) ja sille on helpompaa jos mä olen koiran oikealla puolella. Mun omille koirillehan puolella ei ole ollut väliä mutta Lyytille näköjään on. Mutta näillä huomioilla päästiin kaikista ohjureista eroon, ja päästiin kepeille myös parin hypyn perään, hienoa!

Treenissä sitten tuli selvästi esiin Lyytin suurin ongelma: se on kovasti käsissä kiinni. Kaisa sitten auttoi sitä irtoamaan palkkaamalla muutamassa kohdassa ja johan alkoi Lyyti kirjoittaa! Toinen ongelma oli mun ajoitus, pakkovalssissa sain Lyden monta kertaa hyppäämään väärältä puolelta, se kun reagoi niin nopeasti. Takaaleikkauksissa ei ollut ongelmaa, poispäinkäännöstä treenattiin sitten kaisan avustamana. Kyllä se siitä, huomattavasti parempi treenifiilis nyt kuin silloin viimeksi!