Omalla porukalla Lähteelänsalossa.

Olin varautunut ottamaan hajun hakuja ja siksi suunnittelin vain neljä maalimiestä ja kaikki suorilla palkoilla, jotta vältettäisiin turha ja väsyttävä juoksentelu. Mutta tänäänpä Camo oli oikein pätevä, se lähti kaikille pistoille suoraan ja hyvällä draivilla ja jopa löysi maalimiehet kohtuu nopsaan. Olipa kiva! Kaikki maalimiehet menivät erikseen eli ei siirtyviä, tätä pitäisi nyt koittaa jaksaa tehdäkin ettei tulisi sitä jäljestelyä.