Haukkuvaarassa Tiinan kanssa. Tehtiin rata (hyppis) jota mentiin sitten sekä Lakin, Pongon kuin Murunkin kanssa. Muru toki jätti pujottelut väliin, eli jätin menemättä tuon kiepauksen 3-6, jatkoin 2:seltä suoraan 7.

 

28012014-normal.jpgLaki oli taas innoissaan ja minä huonokuntoisena en meinannut ehtiä sen kanssa minnekään (mitähän mä tekisin jos mulla olisi oikeasti nopea koira?).8-hypyn ja 9-putken ohjasin keppien yläpuolelta jotta ehdin ottamaan vastaan 11-12 väliin - yritin tähän persjättöä mutta sain sillä Lakin hakeutumaan hypylle 17. Valssi oli tähän sopivampi, sain tiukemmin ohjattua tuon suoran, lisäksi kun maltoin odottaa koiran siihen lähelle niin sain hvin linjattua 13 putkeen. Putkesta ulostulo tuotti sitten ongelmia: olin 14-hypyn ja seinän välissä vastaanottamassa ja eihän se Laki minua nähnyt (kiitos Tiinalle tästä huomiosta!). Kun menin 12 ja 14 väliin onnitui ohjaus paremmin, siitä sitten persjättö 14 ja 15 väliin ja valssilla välistäveto - ja taas persjättö 16-17 väliin. Tästäkään Laki ei meinannut kääntyä 18:lle vaan piti ihan kunnolla käskyttää hallintaan.

 

Murun kanssa aloitin ekaksi renkaalta mutta toisella kierroksella sitten jo ykköseltä. Rengas meni hyvin kun se oli ekana mutta toiselta esteeltä tullessa Murua pitikin suunnata paljon jämäkämmin jotta se meni renkaalle. En uskaltanut leieröidä tuota putkien väliä kuten Lakin kanssa, niinpä mulle tuli hirmuinen kiire tuossa suoralla. Yritin takaaleikkausta 12:lle mutta siitä tuli töksähtävä - parikin kertaa. Persjättö 17:lle oli kanssa aika väkisinväännetty mutta tuli se kuitenkin. Otettiin vielä muutama pätkä mm. tuo takaaleikkaus uusiksi palloavusteisesti. Jotenkin pitäisi kuitenkin saada sitä irtaantumista eteenpäin vahvistettua. Muruhan toki irtoaa mutta sitten se menee hallitsemattomasti, se pitäisi enemmän saada kohdistamaan esteisiin ja sen myötä eteenpäin. No, jospa me päästäisiin siihen Julian valmennusryhmään pikapuoliin :)