Hakutreeneissä tehtiin Camolle sekametsä ja hyvinhän tämä onnistui, ja ajoi asiansa!
Aloitettiin siis sieltä kuudennelta maalimieheltä apujen haku edeten radan alkuun, siellä missä oli näkyvyyttä otettiin haamu, siellä missä ei ollut, otettiin ääni. Ekalle pistolle lähetin sitten suoraan haamun jälkeen. Siitä huolimatta tänne Camo juoksi kummallisen kaaren, tosin muutama muukin koira teki sen saman kaaren, ehkä sivuttaisrinne jotenkin "vei"? Kolmelta maalimieheltä otettiin ilmaisu (patukoilla), kolme palkkasi heti löydöstä. Ilmaisut oli hyvät joskin yhden kerran Camo pudotti rullan mielestäni liian aikaisin mutta näin että sillä oli huono ote: se piti patukkaa siitä käsilenkistä. Täytyy jatkossa vaikka solmia ne. Viidennen maaliamiehen otin lähemmäs keskilinjaa (ääniapu tuli sieltä kaukaa kuitenkin). Jatkossa täytyy myös kiinnittää huomiota ilmaisuille menoihin, nyt Camo meni joko samaa reittiä mitä oli löytänytkin, tai sitten omia paluujälkiään. Yhdelle maalimiehelle (3.) roikuin liinan päässä melkein loppuun saakka eikä se tuntunut Camoa häiritsevän.
Liitteenä vielä meidän treenikaavio, oli nimittäin niin hyvin suunniteltukin!

Kommentit