Nosevalkku hallilla ja pelkkiä sisäetsintöjä 4 aluetta. Tehtiin vähän niinkuin kisanomainen treeni eli palkkaamaan tultiin alueen ulkopuolelle ja etsinnän aikana Elli ei kommentoinut - paitsi meitä kyllä vähän jeesasi kun taidot ei vielä kisatasoon riitä.

Kaikilla alueilla oli kaksi hajua mutta me otettiin vain yhdeltä alueelta kaksi, muilla lähdin palkkaamaan heti ekasta löydöstä. Tosin tuossa kahden hajun alueella meinasin sössiä koko jatkamisen kun ensin se löydetyn hajun jättäminen oli Camolle tosi vaikeaa, ja sitten en meinannut antaa sen tarkentaa sitä toista hajua kun en tunnistanut että se oli hajupilvessä. Muilla alueilla aika hyvin tunnistinkin nuo hakupilvet mutta Camo sensijaan yritti tehdä ilmaisuja paikkoihin joissa ei hajuja ollut. Tai sitten se ilmaisi vaan epätarkasti. Näitäkin kyllä osasin jo jotenkuten tulkita eli ihan mikä vaan ei enää mene mullekaan läpi.

Opettavainen treeni, siis minulle! Camon osalta tuli todettua että sen kanssa pitää nyt ottaa ihan kunnon treenijakso tähän lajiin jotta sen osaaminen ja itsevarmuus kasvaa. Nythän alkaisi taas olla aikaakin.