Seinäjoella collieleirillä, hakukouluttajana Sari Kärnä.

Alueella oli hyvä sivutuuli, niinpä otettiin Camolle sinne vastatuuleen maalimiehet ilman apuja ja myötätuuleen ääniavuilla. Kaks molemmin puolin. Pistot oli hyvin syvät, varmaan lähemmäs 70 metriä.. mutta hyvin upposi jokaiselle ja löysi hyvin.

Uutena juttuna kutsuin nyt pois maalimiehiltä, lähinnä välttääkseen sen että maalimiehen täytyy kauheasti houkutella ja virpoa koiraa joka haluaisi jatkaa hommia. Mutta toisena juttuna tietenkin myös se että koira oppii että radalla edetään, eli menin alueella edemmäs ja tulin metsän puolelle kutsumaan. Etukulmissa Camon mielestä oli helpompi kyllä tulla sitä "polkua" pitkin takaisinkin mutta kahdella seuraavalla se kyllä sitten kääntyi eteenpäin.

Hyvä draivi päällä, olin oikein tyytyväinen ja sekin oli hyvä etten ahnehtinut yhtään enempiä maalimiehiä kun nämä meni niin hyvin!