Mentiin Aijan kanssa vielä Savonmäkeen esineitä treenaamaan. Sattui vähän huono kohta, metsässä oli kauheita kuoppia juuri siinä mihin tehtiin mutta ei alettu muuttamaan enää.
Camolle ekan esineen vein sen kanssa yhdessä, toinen oli laitettu jo aluetta tallatessa. Vauhtia ei (onneksi) ollut nyt ihan niin paljon kuin yleensä mutta molemmat esineet se kuitenkin toi kertayrityksillä. Paksu hanska ja silmälasikotelo.
Kommentit